Vår igen

Jobbet gick bra, men fick jobba lite längre och extra hårt, då allt såg ut som kaoset själv -.- grrrr!! Men väl hemma, frukost med älsklingen! Som jag längtat, har ju vart van å ha han hemma ett tag nu lixom ;)
Drog till Brackelund och körde lydnad med Midas, gick KANON!! Och vilket underbart vårväder vi fick igen :D Helt otroligt, som att någon där uppe känner av när vi ska iväg :P
Åkte sen och tog en snabb kopp hos Ida. Satt i solväggen och bara njöt 8) Sen åkte vi till garaget. P var där och fixa med bygget ( vilka framsteg det har blivit, snart rullar kritar den på vägarna ) (y) Nu har jag sommarsulor på, ny lackade lister + grill och reflexerna bort tagna :D Min babe är bäst <3 Tack för hjälpen ! Sånt jag tänkt å gjort i snart ett år men inte fått tummen ur, men han motiverar mej till det mesta eller så börjar han, och då kan jag inte med att bara stå å kolla på lixom ;) Underbar dag har det vart, (fast jag jobbar räva av mej) och den kommer säkert fortsätta, vad kan förstöra humöret med en toppen hund en toppen Sambo och ett toppen väder :D

Kommentarer
Postat av: P

Finaste som finns :) <3

2012-04-29 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0