Träning

Ja vi har ju legat på latsidan ett tag, eller jag har legat på latsidan ett tag! Vart mycket med jobb och stora omställningar. Men idag ... Ja, idag for vi till klubben :D För det första: VARMT. För det andra UNDERBARA hund! Körde igenom hela ettans program och jag kan faktiskt inte säga att något gick fel :O Han gjorde alla momenten som han aldrig gjort något annat :D ( Lyckan är total )
Varför är min hund "bäst" efter längre vila än när vi tragglar några gånger i veckan, hmm ? eller så är det som så att jag går in med tanken: inte för stora krav och har en längtan till träningen. Hum hum tåls att fundera på! :)I varje fall gjorde han min dag!
Vi brallade och skojade såklart efter. På plan låg det stora sjöar, ni kan ju tänka er vart Midas var -plask plask - Skönt förn och svalka av sig i värmen, det var lixom helt vindstilla :) Är sommarn på g ? :) Annars står nattajobb här näst på schemat idag. Ska fixa allt innan butiken öppnar imorgon, vilka kommer på premiären ? :) Och imorgon bitti blir det jobb på mitt gamla place. Ska bli Ûbber kul och träffa dom igen, undrar lite bara hur jag ska orka ;) Nu kommer snart syster på en kopp, så länge får ni några bilder från dagen i sommar värmen :D






Hallå!! Ge mej leksaken NU



Kasta den då!! Jag tar den!!



Nu tar jag den själv!!



Hee, tråkiga kärring!



Livet är så orättvist!



Va vill du jag är gör sur!



Jaaaa Hon ska kasta den!! :D



mh mh mh! Aldrig att hon kommer få den igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0