Thjoohoo

Idag är jag glad :D På morgonen ( efter Peters lyxfrukost ♥ ) Åkte jag till syster och bara va i vårsolen "underbart" å komma ut på landet och få lite energi! Sedan tog vi en tripp i bäste sjufyrafem runt om i Lindärva, Hasslösa och Vinninga, vi letade efter hus till mej och P :) Jag ville ha alla jag såg, och väldigt synd tyckter jag att man inte bara kan få välja precis vilket man ville ha, vilken lycka det skulle vara, men drömma det får man :) Hem till Ida igen och Midas fick dundra runt i trädgården. Och när jag skriver dundra, ja då menar jag verkligen dundra. Tänk å ha en egen trädgård till honom, han blir ju så lycklig av å strosa omkring och greja och leka och bara vara fri! ♥ ( Snart klump jag lovar ♥ ) Vi kaffe kopp numer 2, ringer telefonen! Jag fick städjobbet :D:D:D Thjoohooo, Börjar redan imorgon (y) Kliiiir i kassan man tackar :D Ska både vara i Skara på Coop och i Lidköping på Coop, kommer nog bli super tror jag de :) Uppdate lite senare Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0