När jag ändå är i gång

Så kan jag lika gärna skriva av mej om min jobb sitvation! Vi fick ett visst mål och nå, jag nådde inte, men jag kämpade så in i! Och in i det sista, till och med ringde och sålde annons till kund på väg hem från Alingsås i Fredags. Ville verkligen va kvar "/ ÄLSKADE gänget, kollegorna runt omkring mig på den avdelningen är riktigt underbara, peppande hjälpsamma och vi har så kul ihop ♥ Jag till och med tyckte säljet blev kul igen! :) Men nu då.. Jag får hoppa över till kvälls teamet igen. Inget fel på teamet så, men tiderna -.- Hundträningarna bort, tid med vänner och Peter tid bort "/ Så jag har faktiskt en deprition där och :( Glad och ha jobb (tacka gudarna för det) Men jag trivdes så men alla på den sidan. Och känns som jag vart lite för feg att säga vad jag tycker med. Men vill inte förlora jobbet, gör de som sägs och är glad för det jag får, men usch vad jag önskar att det hade vart lite mer stake i mig! Mycket nu som händer känner jag. Är det konstigt om man då får en snurr i huvudet, och bara skriver och skriver. Men en sak är säker, jag reser mig alltid upp igen! Tack vare vännerna, Sambon och hunden ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2012-04-03 @ 22:10:00
Postat av: Ronja

<3

2012-04-04 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0