Inga krav

Sitter nu på jobbet! Motivation jävlar!! NOT !! När jag åkte mådde inte Peter så bra heller "/ Jag vet att han ringer om det är något, men klart jag är orolig! Vill ju finnas tillhands 24/7, Men måste dra in lite cash också, haha sitter på ett projekt med endast proviton! (lövly) När är botten nådd? Hur mö ska man ta? Men får försöka, får försöka se positivt, fick ju i varje fall säga hejdå till kollegorna när jag kom till jobbet </3 och snart påskledigt i ett par dagar. Kör på bara, det gör jag i rent jävla vres! Ska fixa det här, finns inga andra alternativ! Hoppas dessa timmar går fort för jag vill bara hem, hem till mina grabbar ♥

Annars idag har jag och Midas vart på brukshundklubben, känner att jag behöver komma ut och göra något fast det är jobbigt. Vi hade inga krav idag brallade mest runt och lekte (han lekte, jag försökte inte bli på sprungen av tromben ) Körde lite inkallning, hopp och platsliggning. Vad jag fick med mig  hem av träningspasset var en glad hund, en sol som värmde i ryggen och ett leende på läpparna. Ovärderligt, vem bryr sig om vad vi klara eller inte, vi fick ju så mycket mer! Kravlöst är bästa medicinen ibland ♥ Skriver nog ett litet inlägg senare. Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Peter

Du är bäst :) <3

2012-04-04 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0