Brall, bus och måsten

Igår var jag hos syster en sväng :) Klumpifer var med och skojade i trädgården, brallade och levede jävel. Bollar och mullvadshål överallt som skulle förstöras :D sen blev han bjuden på mat också (Lyx tyckte han ) Homer har problem med å äta, men med en annan vovve intill måste man ju. Så två hundar mättade (y) Efter det åkte jag och ♥át och storhandla, vi börjar bli bra på det där, snabba och effektiva, fort ska det gå :) Hem matlagning, slapp och chill och sängen! Nu är jag inne på mitt andra jobbpass för den här dagen, jag har en "gå hem tävling idag" När jag är klar går jag hem :D Guldvärt denna dag! Ska göra lite ärenden efter jobbet, sen måste jag städa hemma - kan va så att när jag nu jobbar med städ har jag tappat lite motivation till det här hemma, tyvärr är det inget jag kommer ifrån :P Ikväll ska jag bara va och mysa med mina två ♥ å ladda för jobb passet imorgon bitti -.-  å när jag ändå är uppe med tuppen ska jag ta Midas och dra å träna! (y) Hare gott alla för idag är det FREDAG!!!


Kommentarer
Postat av: P

Finaste som finns <3

2012-04-27 @ 11:18:52
Postat av: Svar

Tack min babe <3

2012-04-28 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0