workout

Ja men hej, veckans mitt punkt är här igen, imorgon vänder det! "Härligt" Ja tidig morgon. Åkte med syster till klubben och körde ett riktigt wourkout pass med djurena! Agility och körde igenom lydnaden. Nu när jag hade hjälp, träna jag framåt sändande över kominationer, men har fortfarande problem att "släppa" mig. Men någon gång borde han ju fatta, att det inte är så farligt att köra på själv. Sedan slalomen, samma där jag får inte komma efter när han kör, måste vara intill eller gärna lite framför. Men om man bort ser från det, hallå eller min hund är bäst, ska jag va ärlig så trodde jag aldrig att vi skulle klara de vi gör nu så fort! (y) Satan vad svårt de är å lära in Midas på ställande! Å måste få nya ideer. Annars skötte han sig bra, men har en jävla fetich till dom där jävla vattenfyllda dikena. :@ Ska gräva igen alla jag ser!! Tog en kopp hemma hos mig sen och pustade ut, våta och trötta men nöjda. Nu jobbas det och efter blir det en tripp till Jennie :) Ha de gott mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0