dumma äpplen

Igår, Dampa med Daviv, träffa Eric och Chrisse på tört. Klippte Peter ( första gången jag klipper en kille) men det blev nog bra :) sen mys! <3
Nu kan väl seriöst inget dra ner mej idag? Bilen igenom besiktningen, glada kollegor, en dampig hund på morgonkvisten och det är FREDAAAAAAA!!! Hela dan också som vi säger (Y) Thjoooohoooo!! Sitter här med kaffe koppen i högsta hugg, dimman har gjort mitt hår lockigt, så funderar på att vara Maria Montezami (stavning?)ikväll... nej tack, men seriöst vad ska jag va? Ska ställa upp en förslagslåda på skrivbordet så alla kan lägga var sitt förslag, så blire dragning i em, lät inte de som en bra ide? Fast iguförsäg, det kan ju seriöst bli vad som hällst då ;) Tycker ni jag skriver seriöst 24.7? A tacka min pojkvän som seriöst säger de 24.7 :) Jo imorses... Min söta lilla dumma hund... Gick vanliga rundan. Grannen har värdens största äppleträd och nu har äpplena börjat ramla ner.. Min tok tar upp ett från marken och slänger iväg det rakt upp i luften och det dunsar rakt ner i huvudet på honom :O Han blir jätte paff, och jag står och typ kissar ner mig för jag skrattar så mycket.. xD Sen tar han en stor omväg runt alla äpplen och vill gå hem.. han har en sån där ledsen min typ varför gjorde ni så?, hihi stakarn, men jag tog allt upp ett äpple och gav honom det. Och då var det inga problem längre, fullt ös igen. Å min tok! Aldrig tråkigt med honom :D

Ha en goo freda mina vänner! För det ska jag ha! Hejrå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0