sjuk

Fredagen: pyssel här hemma, var iväg och slängde massa skräp på tippen och så vidare. Senare kom Syster och Sahlis, vi var och käka på Elan och bara mådde gott. Lördag.. vaknar upp med värdens förkylning "/ Men drar mej ändå iväg och tränar hund. Midas var enormt duktig, Fick hjälp av syster att assistera på ställandet också, gick jätte bra. Hem och fixa till oss för kvällen. Beslutade mig ganska så snart för att vara nykter å köra. Hos pappa, va det dukat lång bord och god mat. Faster kom också dit som jag inte träffat på hundra år, jätte kul :) I present fick han ett prenskort av oss alla barn på Spooky fish :) Så nu ska gubben gaddas igen! Körde bort gänget senare till klubben. Jag och Peter åkte hem, båda var sjuka och jävliga "/ Söndag USCH fy fan, kunde knappt andas! Hela dan var jag som ett kolli och blev värre på kvällen. tror till och med jag däckade av. sov från typ 19.00 till 0900 "/ Peter var så snäll och tog hand om Midas och servade mig med knark... Men nu idag är det värre :( Ska till VC i eftermiddag. Hoppas på att få miracel medicin innan jag får min luftrörs katar! Huaaa.... Vill inte va sjuk, missar pengar och fint väder "/ Krya på mej själv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0