spyr påt

Yeasterday, Volvo fix, gick smärtfritt (y) Tack vare P. <3 Sen snabb kopp hos Jennie och Erki. Allt saknat Jennie :) Hinns knappt med skitsnack och sånt längre "/ Måste ändras! Jag är äckligt nervös idag.... Vad gör jag om inte bilen går igenom ? Alla pengar är förbrukade på den där jävla bilen "/ Vad gör man för fel, man lagar felet man får och på en timme uppstår ett nytt? Kan tro att bilen eller jag har en förbannelse! Vi får se.. Klockan halv tre kommer jag stå i kön och typ spy och vid kvart i tre har ev. Volvon ändrat sina former. "/ Iaf blir det spår efter det, Midas ska få plocka två pinnar idag är det tänkt ^^  Ikväll blir det kaffe med Daviv också! (y) Ta igen lite tjöt så att säga :) Ha de gott mina vänner thjooohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0