Peter 24år <3

Går dagen, hujjeda mej! Var på VC var nära på och kollavippa när dom tog blod prov "/ (HATAR NÅLAR) Hade ett virus som alla andra har nu typ. Skulle va hemma o vila några dagar till och fick utskrivet host medicin och hoppas nu kunna sova på nätterna! Åkte också till brackelund med Midas. Han fick köra lite upplet. Peter var med och assistera :) Skönt med trött hund och jag överlevde. Hem och kolla ännu ett avsnitt av SOA helspännande. (y) I natt var jag bara uppe två ggr ett steg i rätt riktning! Förkylningen börjar också släppa! Lovely! Saknar min kollegor!
Ja så idag då :) Pallade mej upp halv sex och fixa frukost till födelsedags barnet <3 Nu har jag dock stora problem att somna om, så kan lika gärna va uppe och inte göra ett skit. Iaf Grattis mitt <3á present väntar när du kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0