glädje

Good morning, nu är jag på jobbet, än så länge är det lungt. Kaffet är fortfarande för varmt för och drickas och ingen har riktigt vaknat till liv ännu. Tyst, lungt och skönt. Perfect start på en Fredaaaaaaaaa morron :D:D

Igår... ja igår.. får typ tårar i ögonen när jag tänker på min lille grabb. Det var typ 5 mån sen sist vi köre agility, och han var amasiiiing!! <3 Vi lyckades till och med ta balansen (y) Sen äre ju Midas, lite damp ryck och så får man ju räkna med, tar tunnlarna lite då och då för det är kul, men haha han är ju lycklig! Han verkligen sken upp! :) Marken var pissesur, vi sladdade omkring som tokar :) Peter var också med:D Skit kul att han engagerar sig så <3 Sen en liten paus och vidare till nästa plan för lite lydnad. följet, läggande, inkallningen, allt gick kanon!! Focuserad till tusen. Vi har dock tappat platsliggningen, även "stanna" i agilityn så det är bara å börja om. Men som sagt han var verkligen kanon igår och jag är så glad! :D:D Sen tog det nog ca 20 minuter innan jag fick in han i bilen, han vill ju aldrig åka hem ;)

Sen for jag och Peter ut till mamma med byrån, ingen hemma så vi for vidare ner till pappas garage och sa hej, sen lite handling, matlagning, lyxfällan och mys. <3 
Och idag ska de göras iordning för Gatebil och kvalitets tid med Jennie. Blir ju också ett strög på kvällen så klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0