bimbo

Igår efter jobbet blev det agilityträning (y) Hitta inte hans boll så fick andvända mej av godis, han blir så loj efter ett tag, men det var verkligen det ultimata för att få honom "trygg" på balasen, kunde stå där länge och mumsa utan att bry sig om något annat. Dock blir han lite väl för focuserad på handen med godiset i, så nästan snubblar på honom, han lixom sätter inte fart fram så mycket. Peter min underbara man var med :) Så kul tryggt med sällskap. Speciellt när mörkret faller snabbt.... Japp mörkrädd det är jag. Sen var det Idol :)

Onsdagen är här! (y) Klev upp ochfor iväg till Jennie. Idag stod hårdag på schemat. blekte bort utväxten och färga underhåret. Sen kom Sandra och klippte av allt det slitna. Blev inte så kort ändå :) Och blev jätte nöjd, sen att jag ser ut som en bimbo är en annan sak! ;) Nu jobbas det, Ska sitta på kundtjänst idag :) Riktigt kul tycker jag. Sitta å svara istället för att ringa :) Sen jävlar ska jag skynda mej hem till mina grabbar och krama sönder dom! <3 Ha de gott alla :) Hejråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0