skräckslagen

Det blev såklart Söndags-Tacos igår :) Ingen fel, och så en Norsk skräckfilm på detta. Trolljägaren: En bra film men inte direkt att man blev skräckslagen. Bra handling men trollen kunde nog vart lite mer välgjorda. Och så behöver man nog äta åksjukepiller med, eftersom det är "privat filmat" Men absolut värd att se.
Under filmens gång hände det som inte fick hända.. Midas den glumpske saten tuggade frenetiskt på sitt ben, så fort som möjligt ner i magen är det som gäller för honom... Han satte i halsen, de brukar han göra, men han slutade inte ulka :O Han fick inte upp det, bara massa slem han böjade få panik lika så jag.. Jag kunde ju inte lyfta den stora klumpen, jag prova dunka han på ryggeen men insåg väldigt snabbt att det inte skulle gå. Jag öppnade hans mun och körde nog in hela underarmen i strupen på honom och fick tag i benet, det satt verkligen fast på tvären. men fick ut det på några hundra delar! Det var lite blod på det men annars mådde han bra, sitt vanliga jag helt enkelt. Jag var så jävla rädd!! tårarna bara kom efter jag såg att han fick luft igen. Sån jävla tur att jag fick ut det !?! Usch vågar inte tänka vad som kunnat hända. Dumma glupska hund! inget mer ben nu på ett tag till han iaf. Jag ska lära mig heimlich manöver på hund. Ifall det händer igen!
Nu är det Måndag! Krispigt härligt väder, solen är på ingång (y) Idag blir det lyndads pass med Bult, annars ska det bara slappas och kramas men Peter, saknar han extra mycket idag av ingen anledning alls, det bara är så ibland :) Ha de gott mina vänner!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0