Träning o trams

Yes effectiva jag såg till att vi kom iväg redan vid 5 igår till Skara bk (y) Ta vara på varje ljus stund! Körde bara fel 2 ggr ;) Väldigt mysig klubb får jag säga. Körde lite linförhet och läggande under gång. Dock var han mest fokuserad på allt annat nytt o roligt! -.- Jag har verkligen inget tålamod med hans trams! Han blir som en vresig barn unge när han inte får som han vill, och jag med. Men nu har jag iaf lärt mig att gå av planen istället för att fortsätta. Nu hittar jag ju iaf dit :) Peter var med och tog lite kort. Tyvärr blev de flesta suddiga men ni ser ju konturerna iaf :) Sen for vi iväg till Jennie och tog en fika. Hennes granne var där och hade med sig sig "SKÄLL"ti. Han var tydligen rädd för stora hundar men efter Midas visit så är han nog inte det längre. Min gosse är bäst på och läsa andra hundar han vet precis hur han ska ta alla <3 Det sluta med att sheltin ville bju upp till lek :) Nu blir det och jobba, och efter ska jag och Peter till banken och fixa "vårat" konto :) over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0