sönday

Ja igår var vi hos Jennie och Erki och åt oss knökemätta :) Kollade på Polis skolan och tog det allmänt lungt. Sån där dag på helgen man bara ska ha lixom, utom Midas då, som hade funnit vart kattlådorna stod -.- Huaaa äcklehund! Han får vänta på kyssar av mej ett tag hmm fast jag gav honom en nyss tror jag ? what ever. Idag var det en väl behövlig sov morgon. Var längesen man sov så länge (halv tio) Har nu idag bogserat ut Volvon till Saleby, eller ja körde efter halva biten själv, då han ville helt plötligt starta igen - jobbigt fel, näre bara är ibland - så nu är den där i väntat på delar. Och så har det vart dom vanliga söndags sysslorna :TVÄTT! Och en jävla storstädning. Och nu sitter jag här, nyss hem kommen från en långis med Bultifer! Underbart väder blev näst intill svettig, solen värmer illgött <3 Får sån jävl energi av det :D Imorrn är det den vanliga vardagen som väntar "/ Tur man varje dag har något att se fram imot nu förtiin! Mina killar är bäst <3

Färsk bild från långisen! Min hund är vacker helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0