ja må ja leva

Ja igår när jag kom hem tog jag bultifer på en rejäl runda. Körde lydnads övningar på vägen. Han var jätte duktig, precis som vanligt:) <3 Sen var jag och Peter å handla en sväng.  Åså ringde Daviv :) Kaffe på donken och skit snack!

Idag är det jag som fyller år! inget å fira, men mina vänner och sambo tycker det :) Imorses när jag klev upp stod det ett stort paket på bordet och en jätte fint kort :) Och i fanns en kaffe bryggare <3 det första jag gjorde var och slänga den gamla äckliga jäveln i konteinern! (y) Du är så bäst min Älskling <3 Nu är jag på jobbet har fått uppvaktning här med :) Och snart kommer Jennie och Ida med fika (y) Sen får vi se ad dagen erbjuder. Hade gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0