helgen

Ja mina vänner:) Fredagen var jag och the familia på middag hos Jennie o Erki:) Jätte god mat och trevlig stund. Man känner sig verkligen som hemma när man kommer dit (y) Lördagen, ja vad fasiken skulle ha slappar dag men var på Götene brukshundsklubb och tränade med Bult<3 Han gick klockrent :D Körde igenom Lydnad 1 dock är inte apporten och ställandet fastställt än, men allt annat är nu klockrent. (y) Min pojk <3
Trötta och nöjda for vi till stan och  mötte upp Pappa Gittan Teddy och Fanny:) Gittan fyllde ju år så hon fick en litet paket innehållande två triss ;) Hoppas hon får stor vinsten :) Sen var det sex-party hos Maria <3 Det flesta kollegor var också där :) Trodde jag skulle tycka det var pinsamt , men inte alls, det var bara kul. Blev till och med en beställning ;) Tidig hemgång och det slutade i migrän -.-
Söndagen. Peter, Midas o jag tog oss en promenad till broder så Peter fick kika in lägenheten också. Han var mest bakfull så blev bara en snabbtitt. :)
Sen for vi ut till Saleby. Yepp jag fick köra lite e30 :) Illkul bil :):) Adrenalin är aldrig fel. Hämtade också lite mer av Peters grejjer snart äre tomt! Sen vare mys på hög nivå!! Tacos och nya Pirates of the caribien (kanon film) skratat hela tiden. Jack är grym!!
Idag jobbar jag kväll men imorgon blir det att gå över till dag teamet igen :D:D Jippi!! :D Hade gott bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0