förtvivlad

Igår var det skövde igen.... :) Jennie och jag for iväg i hoppeskutt. Sko letar dax var det för Jennies del.. Å herregud!!! Hon är hemsk :D Seriöst hon prova nog 20 par skor, och alla var det något fel på. Jag sprang som en jojjo fram å tillbaka med tusen exeplar av alla dess färger och storlekar, tillslut fann hon två par hon var nöjd med. -phuuu- Och så var det Biltema, spindeled köptes in till hennes nya golf. Sen åkte vi hem till Jennie, Peter var redan där och umgicks med Erki :) Dom har funnit varann ;) Väl hemma lagade älsklingen mat plus att han hade vart å handlat :D <3 Sambo livet kommer inte bli några bekymmer för mej om det ska vara så ;)
Idag är Midas hos Jennie, dom ska börja borra fram rör i lgh till fjärrvärmen. Och hallå jag lovar, jag vet hur ni mammor känner er nu när ni lämnar era barn på dagis första gången... Det var hemskt att bara se han åka iväg imorses. Han satt i baksättet och stirra helt förtvivlat på mej när dom släppte av mej vid jobbet, han undra varför jag lämnade honom bara så där..  Ähhh bara en jävla massa inbildning av mej, eftersom det är jag som är förtvivlad, det är jag som mådde dåligt av det, han hade säkert super kul åka baksätte med tant Jennie älskar han :) Men ändå det var jätte svårt "/ Och imorrn är det samma procedur.
Ja lill-Lördag är det med. En riktigt mys dag då regnet dånar mot taken. Längtar verkligen till i kväll. Arga snickarn Peter o Midas! <3 Hinner jag så blir det lydnads träning på fotbollsplan också :) Ha de gott Mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0