a ja vet

glömde ju blogga igår, dels var det fullt upp på jobbet och efter det kom Jennie hem till mig :) färgade hennes hår. Röd nyans som såg ut som blod när man la i det, typ illamående. ;) Blev jätte bra iaf. Sen var det dax för agility träning (y) Första gången jag och Midas var med i en "grupp"  Jag var jätte nervös att han helt skulle strunta i mig och bara ville dra till dom andra hundarna men inte då :) Han var Jätte duktig (love) dock en gång fick han ju syn på en hinder kon han aldrig sett förrut som han skulle börja leka med ;) Men som sagt jätte nöjd att vi gjort en så bra debut! :) Han var taggad hela tiden och ville bara mer å mer! tunlarna bara flög och jag fick bromsa hela tiden :D Och tack Jennie för du assistera <3

Jo just det, Byrån och natta bordet blev super bra :D Jag och älsklingen kan vi (y)
Idag blir det lite lydnad sen ska det bara slappas! Och imorrn blir jag ännu ett år bättre ;) Ha de gott alla!

Har bild torka "/ får bli en gamal bild på mig och bult, precis i början av våran agility karriär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0