krya mej

Gick hem tidigare igår! "/ dead in tha head och halsen, honungsvatten och bult tätt intill!<3 Sen kom farmor hem :) Hon hade lagat mat till mej och Peter :) Och stickat underbart goooa raggsockar till mej :D Lovely <3 Världens bästa!
Väldigt skönt att bara ta de lungt, slippa laga mat bara å va med grabbarna hela kvällen lång. Idag mår jag lite bättre (y) Ska hem till syster efter jobbet och rota i deras utehus och leta möbler skitkul =D Har säkert glömt massor o skriva med, men jag får väl återkomma senare isåfall (y)
Annars ligger min och Midas träning lite på is, ingen motivation "/ Men bara snön kan trilla ner så vet jag att vi kommer komma igång igen. Få oss varsin glädje kick. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0