morgonknull har guld i mund

Ja god morgon allihopa! Igår var jag hos syster och spådde mej, och leta i utehusen efter bra ha grejjer, hittade allt ett bord, lite jobb så blir det nog super :) Spåningen såg också bra ut (y)
Hemma fixade Peter käk och så blevre såklart SOA, Arga snickarn o Greys :) Riktigt go tv kväll :) Nästa vecka blir det kaos!! Dom ska vara i lägenheten från 7 till 4 och fixa fjärrvärmen. Så det betyder att Midas inte kan vara hemma"/ Så jag får åka å lämna han hos bror och krångla tdigt på morgonen och hoppas på att han inte får åka å jobba eller att Midas öppnar fönster och rymmer!! -.- Tur att jag får låna Peter bil iaf.. Hade vart kasst att behöva gå genom hela stan!
Idag hade hjärtat sovmorgon <3 Plus att jag fick skjuts!! =D Ev ska vi käka lunch ihop idag med, vadå lyx eller? :)



Sött mms jag fick igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0