Idag väckte ja Lidköping

Ja men god morgon! Snacka om att jag var halv död idag, blir lite små knäpp av att byta rutiner hipp som happ.. Men så glad att vara tillbaka på dagen iaf :) Ja eftersom jag ska göra några ärenden efter jobbet var jag lat och tog bilen, Brukar alltid spela på extra mycket för att vakna till.. Men något var lite konstigt.. Visst är Volvon väldigt attraktiv men att så mycket folk tittade på mej ? Folk vred på huvuna vart jag än åkte.. ?? Hm när jag väl parkera sänkte jag streon och hörde ett underbart metaliskt ljud mot backen -.- Fästena hade gått av, så avgasa systemet hade jag typ släpat genom hela stan! :) LOVELY! GOD MORGON Lidköping! Fick fan inte upp det heller... Måste ha domkraft. Men snälla bror kommer och hjälper mej sen:) <3 Ikväll kommer Sandra och Jennie och hjälper mej med håret :) Hoppas hinna åka till Bruks och köra ett pass med Klump också! Ha en bra dag ni för det ska jag ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0