Helgen har varit slapp!

Ja och det behövdes verkligen, känner mej verkligen utvilad! :) Peter har skämt bort mej extra mycket (y) <3 Igår var jag hos pappa och gratta på farsdag :) Var längesen jag var där.... "/ Inte för att det bara är jag som ska se till å hålla kontakten men jag kanske får åka dit lite oftare ändå... ÅÅ och just som jag skrev det, så fick jag nu dåligt samvete för jag inte vart hos mamma på as länge "/ Får nog ta och ta en tripp, kanske redan idag? :)
Halv sex ringde klockan, Myssigt att gå upp samtidigt som Peter :) trodde jag mest skulle vara irriterad men hepp funka kanon :) Sen lämna jag av Midas hos Teddy, Midas väkte glatt Teddy xD dock uppskattades det inte (undra varför?) Slajm har väl aldrig varit fel ?:) På jobbet är det tomt idag! :O Alla är sjuka...... Tur Maria är på plats iaf (y) Annars rullar livet på åt rätt håll! Bravida hoopas jag är klara efter denna veckan hemma i lägenheten och sen att dom tapetserar fort som fan så allt kan bli klart innan jul :) aja ha de gott alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0