Healing

Ja vad säger man ? Allt är lite upp och ner, men så länge man är medveten om vart man själv står så ska det nog bli bra. Ingen hemlighet att Jennie och Erik har gått isär, men det kommer verkligen kännas konstigt. Det har ju alltid varit dom lixom "/ Tiden får utvisa vad som sker. Och igår var Peter på KSS igen, Han är nu rönkad igen, fast denna gången påfrestade dom njurarna samtidigt som dom filma för att se vad som inte funkade som det ska... Sicken smärta "/ Har grovt dåligt samvete för jag inte kunde följa med. ALDRIG mer att jag låter han åka själv. Men nu hoppas vi verkligen på att dom hittar felet iaf.
Idag ska jag till Ida, för lite healing! Behövs verkligen! Måste orka <3 Ha en bra dag alla... för det ska jag försöka ha, fast det är Tisdag ;)



Min underbare stöttepelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0