buhu "/

A igår fick man beskedet... Inget mer jobb för mig på dagen..."/ Jobb brist! Så nu blir det kväll från och med nästa vecka (?) De kommer säkert funka bra men alla mina vänner på dag då ? Och all kvalitets tid med Peter? -.- Får iaf försöka se possitivt, får dagsljus, och lediga Fredagar men förlorar då mina goa Söndagar "/ Men får va glad för jag iaf har ett arbete!
Efter jobbet igår for ja hem till Teddy, Midas hade skötts sig exemplariskt! Tog en lång promenad avslutade de med bus i lekparken :) Midas uppskattar och klättra omkring å igenom rören och ner för rutchkanan (y) gooing, Och kvällen tillbringades med Peter, blev ännu en lång promenad! Underbart, mina två grabbar intill i friska luften. Idag blir det lång promenad med Jennie, Nova å Bella :) Får väl börja packa alla mina grejjer på skrivbordet lite smått här nu "/ Ha de gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0