new life/ny blogg

Mitt nya place skapas idag! Lixom mitt nya liv skapas. gamla bloggen får vila lite, kanske för gått. ! !
Sitter på jobbet lyssnar på radion i bakgrunden, massa smör musik som nästan får än att deppa ihop "/ Ingen partystämmning här inte. Men det ändras snart då jag ska hinka i mig lite kaffe. Det har kommit massa nya sommar jobbare hit. Anställs nya varje dag, känner mig hemsk vet knappt vad den första som kom heter "/ Men har så mycket i huvudet nu lixom det överhettas! Och inte fasiken kan dom komma i tid heller! Var hemskt att gå upp imorses, vi låg och drog oss extra läääänge bara höll om varann! Midas var så klart med<3 Sen blevre stress . . . . Och att jag aldrig lär mig att sluta stressa!! :O Inget blir fasiken bättre! fick springa till jobbet, men när jag väl kom fram var ingen annan där, så tydligen så blir inget bättre av att stressa. ett besök på vårdcentralen hans också med. Jag är göör frisk men måste sluta stressa, har ju nämligen fått svimmningsattacker det senaste plus att jag blött näsblod med "/ Så kanske skärpning! 
The boy är så jäkla snäll och besiktigar min bil idag. Vi grejja typ hela kvällen igår med bromsvärkan i bak. Kan säga att det är tur att han hamstrar alltså ;) Hitta precis det som behövdes (hoppas jag) måtte biljävlen gå igen nu asså!!
Får se när jag får sluta idag slutar gärna tidigare med tanke på att det är freda hela dagen! :D Och både Peter och Daviv går på semester idag, sicka jädra fuskisar... Men bara en vecka kvar för mig sen äre min tur! Första semestern någonsin jhu. Kommer bli ybber gött!! Aja men nu ska jag hämta kaffe och få upp humöret, byta kanal på radion och gå hårt på dampet! hare gött. Hej Hej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0