angel

Dagen på jobbet var hemsk end of the story! Hem och typ gick och vingla för jag var så trött ;) Tog mig en promenad med min goaste Midas låg och mös en stund i soffan. Sen full rulle igen lite städ och plock och sen kom damp Daviv! :D Tog en kaffe på donken och tog några varv, tjötade med folk och dampade rejält :) Tog oss senare en promenix med Midas, ha ha han har också fan DAMP min gooing<3 Med dom båda kan ja inte va nere alltså (y)
Sen ringde en mycket glad "full" Peter ;) Yää det blev utgång för hans del med gänget. Och kanske blev ett x-antal groggar för mycket, men han hade ju iaf kul :) <3 Ja annars så ikväll ska vi ta en tripp till Jennie o Erki, hinns ju inte med så mycket nu förtin så får passa på när jag hinner :) Måste kila bästa David komer förbi med lungande "cigg" :) Thjoohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0