dan före dan före doppare dan

Jag har gjort mitt eget fågelbord på fönsterblecket utanför köksfönstret.. Hänger gamalt bröd i fönsterkroken, Dom små fåglarna mummsar som skam jätt mysigt :) Men imorses GHAAAA!! Vaknar av att Midas är riktigt jävla förbannad, står i köket och morrar som en idiot! Hör hur det dunkar och smäller utifrån, precis vid mitt fågelbord... Trodde typ en gnu försökte hoppa upp och äta brödet men he.. Utan istället för mina småfåglar så har trutarna sökt sig in till stan, Och eftrsom dom är så stora och har simfötter så slog vingarna i fönstret innan dom for i backen, dom får ju lixom inte plats... Åhhh!! Måste bygga ut blecket, stackars fåglar "/
Idag fyller världens bästa famor år :9 Jag och pappa var där och gratta gav en blomma och käka tårta :) Bra frukost! Sen for jag iväg med Maria och köpte present till Chefen :) Hon ska få en jätte fin blomgrupp från alla oss (y) Hoppas ho blir glad! Sen något otroligt sorgligt... Nadines lilla Pi blev påkörd igår och avled  "/ Kan inte föreställa mej vilken sorg hon har. Styrke kramar till dej Nadine... Vila i Frid lilla Pi! Kommer krama om min vovve extra ikväll!! Usch så hemskt "/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0