slut på ledigheten

Är sjukt trött, har vaknat flera gånger inatt, av ingen anledning alls! Rätt irreterande faktiskt när man bara vill sova ut. Men så är livet ibland. Idag är Peter på ikea med Tobbe, får se om han får med sig något kul hem :) Hade gärna följt med men jobbet kallar, blir fler dagar får jag hoppas (y) Nya året närmar sig :) Jag ska se till så det blir mitt år :D Jag ska bli Riik (y) iaf rikare ;) Imorgon är det dax för Midas Vacsination + kennel hostan. ska till det "nya" stället, Lidköpings djurklinik. Hoppas dom är i min "smak" nära och bra lixom. Hepp ska jobba vidare. Hade gott alla!!


Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Du är den vackraste som finns, Vi för alltid <3

2011-12-27 @ 17:02:57
Postat av: Svar

Naw!! Du är bäst <3 <3

2011-12-27 @ 17:22:28
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0