pyssel o vacsination

Peter hade köpt massa bra ha grejer på Ikea igår :) Han hade t. ex köpt galgar, så nu får jag äntligen upp mina kläder och sängben, så det betyder att jag kan börja med vår nya säng gavel (y) Idag var vi och Vacsinera mot kennelhostan. Det nya nu är droppar i näsan så slapp sprutan. Men tyckte det var mycket krångligare och hålla Midas så, än ett snabbt stick i nacken och sen klart. Nu fick man ju mordhålla relativt länge, klart klump undra vad det var han inte fick smaka på :) Men nu var det gjort iaf. Kliniken var jätte fin och trevlig personal :) Så dit kommer jag gärna fler gånger (y) Midas var så klart också nöjd efter allt godis han fick smaka :) Inget jobb idag, blir imorgon istället, så hade tid och pyssla hemma :) Hämta Teddy så var vi igång med säng gaveln. Blev kanon :D Ska bli extra mysigt och sova inatt Ha de gott alla


Midas väntar på sin tur



Midas älskade Bocken Bruse -pust å stön -



Säng gaveln :) Alltså en gammal dörr jag hitta :)






Köpte smä hjärtan och hängde i gångjärnen (y)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0