package has arrived

Finally kom lastbilen med Paketet :) Fick till och med tid till att åka och lämna det i garaget, huuaa tungt vare! Tur jag är så stark (y) Sen styrde vi röda faran till Brackelund :D Pissväder, men jag härde ut. Band han i trädet, sprang iväg och la två leksaker. Sen skicka jag ha på första som låg ca 300 m in, han hitta direkt :) Problemet är å få in Midas efter -.- Brallar jävel med leksaken, mossa och grena bara flyger när han dundrar fram med bakbenet lång in under magen.. aja han är ju gör glad! Han kommer ju alltid när han är klar. Kanske ska ha med godis och ha bytes handel ? gooood ajdé. Skicka iväg honom på andra leksaken, snurrade runt en stund men fann den relativt snabbt ändå :D mammas monster <3 Denna gången tog det inte lika lång tid för han å komma tillbaka, han var la trött :] Kastade lite boll efteråt på planen och tog lite kort. Tycker det blir rätt bra kort ändå för å va mobil med 5 megapixel, men drömmen vore ju en system kamera :) Nu är ja på jobbet, å börjar strax. Ha en bra kväll alla för det ska jag försöka ha, saknar min Peter så oerhört mycket!! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0