djup dykning ala Midas

Igår efter jobbet kom jag hem till lagad middag :) Köttfärsås och spagetti (mums) Han börjar bli en jävla kock min Peter <3 (du är guld)
Kaffe och Facebook startade morgonen! Underbart att gå upp å bara va :) Sedan den dagliga raska promenaden runt diket :) Hem o fix o trix och så åkte vi till Bruks. Agility blev det, å fy fan va surt det var :@ Dom har ju drenerat där och jävla bra det gick då :O Eller dom kanske menade på att det inte skulle vara något vatten i dikena ? aja what ever. Midas var iaf gör duktig, lite loj men förståligt med tanke på promenaden tidigare. När vi väl var klara och på väg till bilen så drar Midas iväg rakt ner i ett meter djup hål med vatten i :@ Nästan hörde hur han skratta och hur roligt det var, men minre roligt för mig och skura hela bilen och lägenheten efter det sen!! Jävla fetich han har till sina vattenhål. Ska igen lägga alla i hela världen och alla diken, för dom är ju inte till någon nytta ändå. Sen kom syster hem på en kopp, satt och tjötade skit som vanligt =) Senare Körde jag henne till skolan och nu är ja på jobbet "/ Lika mycket ångest idag... Men hoppas kvällen går fort för efter sen blir det arga snickaren :D (y) Ha de gott alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0