the weeeekend!

Ja men god morgon alla. Måndag ny vecka nya möjligheter. -suck-

Min helg har vart kanon, Fredag blev det fest hemma hos mig, folk har en tendens att bju  in sig själva bara så där, hehe... Men kul var det iallfall :P Till och med Erik, Erki och Daviv kom :D Fullt ös. Drog sen ner till campingen och lyssnade på Fredrik som spela, träffade kära far och hela gänget också. Och snälla Mirenette fixa o trixa mig lulligare (y) Kul kväll som slutade med promenad hem i spö regn! Var totalt pisse sur! Men man nyktra ju till lite iaf.

Lördagen... huuuaaa Bakfull.nu! Men hade sån lyx så jag blev ompysslad av manen i mitt liv <3 Bakfylle käk och mys hela dan, sen tog vi en tripp Till Jennie och Erki som var i Källby :) Strög på kvällen och bara måde bra :)

Söndag: Bad med Midas <3 Schamponering jävlar! Sen massa Bus! Kul när vi alla hittar på något tsm, dock är Peter lite av en bad kruka :P Peter drog till garaget och då kom effektiva jag fram ;) Tvätt, städ, handling, matlagning, lång promenad! :) Jäkla hemma fru xD Ibland så förvånar jag mej själv! Taco och film avslutade kvällen men mina gooingar <3

Nu denna renginga dag blir det däck byte på volvon, och annat småfix. Den ska in på bes (igen) på Torsdag! Och nu ska den igenom så atte säga! wich me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0