Freda hele dan!

Fredaaa hele dan! Thjooohooo! Stämningen är på topp och alla andras humör värkar också vara på topp :D Underbart! Tänk vad man uppskattar helgerna nu när man inte har semester! Lövely! (y) Hoppas det fina vädret håller i sig nu också.

Gårdagen: lilla Fanny satt på trappan när jag kom hem :D Hade syster snack och damp, Midas var också lycklig över att äntligen ses :) Packade in oss i bilen och for till Sandbäcken, Underbart väder så medans Midas badade (kommer film) solade vi och bara njöt:) Att få upp midas ur plurret är ju en annan sak ! Han älskar att bada så jag var tvungen att gå ut och hämta honom, men guuud så skönt vattnet var! Det blev lek en stund till :)

När Peter kommit hem for vi iväg till Jennie o Erik, Kaffe time! :P Dock var hon mindre social då hon köpt sig ett pussel "/ hehe....  Teddy kom förbi senare och vi tog oss alla en kortis promenad. haha trodde Midas skulle gå av där ett tag både moster och morbror på samma dag haha gooing!

Kvällen är fortfarnade obestämd, finns: Fredrik på campingen och September att välja på. Så det återstå att se. Bara jag får va med mina vänner och Peter blir allt alltid lika bra :D Hejrååå

Stopp!! fick precis reda på att jag slutar 12 IDAG WIIHOOO jag och Ludde jublar!!

Dampelidampdamp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0