skogs flört

Lydnadsträningen:
Platsen vi valde var ju kanske inte den bästa mitt inne i skogen bland alla jäkla mygg! Men annars gick det fint. Har ju sagt till mig själv att endast andvända godis och ta bort bollen eftersom han är så extremt förmåls intresserad och kan va svårt att vänja av han sen vid t.ex på tävling. Men han blir ca 1000 ggr mer allertare än med bara godis! Mer motiverad till att göra rätt! Så jag chansar de funkar kanon som nu läget är. fotgående med vänster svängar. läggande under gång, inkallning, hoppet, platsen, Ja det mesta sitter till 100% nu. Så dax att lägga in störningar. Han vet vad han ska göra, så allt handlar igentligen bara om att behålla focusen med störningar. Stolt över min pojk <3
Efter passet fick han springa lös. Jag skickade iväg bollen rakt in i skogen och han drog efter, tänkte inte mer på det utan fortsatte gå, han brukar ju alltid komma så fort han hittar den. Och mycket riktigt det gjorde han.... men med en vän :D Han hade hittat en liten fluffig flicka i skogen ;) Och hon hade också hans boll i munnen.. haha så sött. Hörde längre bort folk som ropa så gick dit. Dom var väldigt tacksamma. Midas hade dock sorg när han inte fick behålla henne. ;)

Jennie kom senare förbi, tog ett par koppar och tjöta skit som vanligt =) Midas fick ett ben också av henne  och glömde sin lilla kärleks förlust ett tag:) Jennie åkte hem och då börja det åska jävlar!! Och seriöst det regna mer än mest. Var lite kusligt där ett tag men då kom min Hero hem <3 Käkade (min egen händigt lagade mat) (y ) och mysste hela kvällen lång :) han göööör mig så lycklig! <3

Idag ska jag va med Helén och Fanny :D Saknat dom så !! :)) Blir nog också en långis runt stan med Midas :)
Hade gott mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0