Midas <3

Hej mina vänner! :)
Onsdag (lill lörda) Mitten av jobb veckan, sista uppförsbacken innan det vänder :) ja och så vidare ^^
Igår efter jobbet tog jag min kära klump och åkte och spåra igen (y) samma längd, liggtid en pinne men denna gången var han mer focuserad :)) Blir så lycklig av att se han lycklig, när han hittar sin leksak, Han lyser upp skinner som en sol! typ: titta mamma vad jag kan <3 Han är bäst!
Nästan pinsamt att skriva ut det här, men min bil är fixad. Jag hade glömt att dra åt en slang på oket :D ha ha ja nu blire snart bes iaf (y) Som sagt var vi i Peters garage en sväng alltid kul å grejja :) spesiellt när man hittar felen och fixar dom:) Tack babe för supporten!! Sen träffa vi Daviv och tog en kaffe på donken, alltid lika trevligt! :)

Idag efter jobbet kommer Jennie hem en sväng! :) Så ska jag hinna med ett lydnads pass, hoppas Jennie kan assistera ;) Ha de gott mina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0