tok

Löneförhandlingen gick skit :( hon sköt upp allt en månad igen!! frustrerande. nog om de, blir ju bara depprimerad.

yeasterday : släpade ut killarna på promenad :) Gick "nya" strandsvängen blåste kallt jävel! Men Midas hade nog skit skoj sprang omkring som en tok! Och han tog sig ett litet dopp också. Han har fasiken ADHD xD precis som mig :) Illkul och se han, ska hämta min mobil idag som vart på lagning igen, då ska det fasiken tas kort/filmas på galningen!:)

Sen iaf kom Jennie hem, Hon hade bakat och det tackar man ju inte nej till :=) Satt och tog igen massa skitsnack som vi inte hunnit med det senaste :P  Sen rensade vi min garderob, hon fick massa tröjor som blivit förstora så hon blev nog glad :) Sen kom efterlängtade Daviv och hämta upp mig o Peter (y) donken tjöt blev det :) nog om går dagen.

over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0