semestern är slut

Haft en underbar semester! Kan väl säga att jag inte gjort ett skit :) Helt okej för mig, tagit dagarna som dom kommit, vart ute mest hela tiden åkt omkring till vänner o familj och aktiverat Midas med mycket simmning :) Massa partyn, mys och DAMP! :D Men sommaren är ju inte slut än, jag hade pannik ett tag där att jag inte hunnit med något, men hallå det finns ju fortfarande eftermiddagar och massa helger. Semstern är slut inte sommarn fast det kanske känns så just idag! brrrr!

Största anledningen till en underbar semster är min Peter<3 Har svårt att fatta det fortfarande men ibland tror jag att ja drömmer, Jag är lycklig, verkligen lycklig! Alla andra problem försvinner bara jag får vara i hans närhet allt känns så mycket lättare!



Imorrn löneförhandling! Och hoppas på fast anställning, men tyvärr så har man fått tråkiga besked här idag. Det flesta gooa kollegor slutar till hösten "/ Kommer sakna er !! <3

Over and out!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0