Tja tja bloggen

Rally, rally, rally det är nog typ det ända som finns i mitt huvud nu, Midas med för den delen. Han är helt vild av all förväntan när vi svänger i på framfartsvägarna till träningspkanerna :) Idag hade jag med mig mina skyltar och koner visade dom första övningar för Ida och Homer, gick jätte bra, jag tror dom gilla det :) Ska fortsätta med det i varje fall. Byggde också upp en bana som vi körde flitigt, med lite tempoväxlingar, slalom och några basics. Kul :D ska bara lära mig bygga banor också, lite hit och dit och avstånd för en myra till en häst ;D Träna lite fjärr och bara för det är så kul, Ida hjälpte även till med att försöka få till "stå" på oss, ja ibland går det framåt ibland bakåt men idag stod det nog mest still. Nu blir det halv åtta hos mig, hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0