Instruktör ?

Dagen börjar med utbildning igen, hade det igår också. Alltså jag håller i utbildningar för olika projekt här på jobbet :) Och jag måste få säga att det är as kul å lära ut :) Det tycker jag med allt. Likadant med ridning, till hundträning. Att hjälpa och se personer utvecklas är lövely! ♥ Skulle lätt kunna jobba som instruktör på en ridskola eller något liknande...hmmm, börja läsa kanske? Kan ju också avslöja att jag ska utbilda mig till instruktöt inom Rallylydnad, ett steg åt rätt håll :) A idag är dagen fullspäckad, ska försöka få ihop allt så får köra på nu. Ha en bra dag mina vänner! 
 

Kommentarer
Postat av: peter

Du e bäst :) <3 <3 <3

Svar: Du är bäst babe <3 <3
Ronja Svensson

2012-10-25 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0