Helgen

Idont know where to start... Har vart lite av en extremt blandad helg! Fredagen ja ni vet i got the jobb! ;) Sedan for jag till Jennie, Ida kom också förbi, Vi prata massa, massa hund. Jennie och Fredrik funderar på å skaffa en liten lurv :) Roligt, grymt AVIS!! Sen drog jag och klump till klubben, träffa Nadine med flock hade några skratt och några bra träningsmoment ;) Kvällen bestod av att mysa i soffan med älsklingen och kolla upp kennlar, uppfödare till J o F, kan bara säga som så, det finns väldigt oseriösa Folk där ute.. mörkar sjuka hundar ? varför? Vi vill väl ha friska hundar, inte avla på dåliga för att sedan hoppas kanske vi kan få några bra valpar.. a jösses blir skrämd. Men jag hitta en bra med hjälp av Nadine :) Kanske en helt annan ras och hund men vafan x) 
Lördagen, mamma kom förbi. Jag färga och slinga hennes hår, blev fint :) Åkte sen och tränade världens bästa hund ♥ Gick en långpromenad i skogen bara njöt av livet, försökte i varjefall, fast det ösregna och blåste storm :( Hemma huvudvärken börja komma men jag öppna ölen ändå och åkte på fest, med galna familjen. Huvudvärken blev värre och utvecklades till Migrän xD ! Kul, jag åkte hem till det kolsvarta sovrummet och la mig ock led med kall handuk över huvudet! Skit kväll, den som skulle bli så kul! -typiskt-  Söndag = Rallylydnad. På med understället och hade en lika lyckad (som alltid) träning denna gång :) Lycka :D Hem tillbringa dagen i soffan under täcket ♥ Teddy kom förbi hämta sin tvätt som världens snällaste syster tvättat åt honom. P åkte senare till garaget. J o F kom förbi med glada besked ;) AVIS! ;D Avsluta helgen med Solsidan. Och nu sitter jag här, sovit, vart ute på långpromenad. Försöker ladda för träning. Har ångest, vill inte jobba kväll vill ha mer tid med sambon, a ni vet tankarna rullar på. Måste stanna upp andas.. allt blir bra allt löser sig! Jag måste se till det jag har, men just nu vill jag ha vädigt mycket det jag inte har... Hare bra hej!
 
Tävlingskontot fixat, känns som vi är på G på riktigt nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0