Dagen

Dagen börja helt jävla fantanastiskt, starta bilen, börja åka mot jobbet och tempmätaren bara öka och öka! Å utbrottet!! Varför just idag ? Ville biljävel inte att jag skulle ha jobbet eller? Fick ringa Peter som så snällt fick åka från sitt jobb och köra mig. Fick dock ringa och säga att jag skulle bli sen. PINSAMT !! Men i övrigt gick dagen smärtfritt, kommer nog trivas, så var mitt första intryck i varje fall :) Så snart kör det igång, ska bara fixa bilen -.- Igår när Peter var snäll och byte startmotor så upptäcktes också att ett vattenrör gått läck :] Måste hänt igår när jag var klubben eller så eftersom han blev helt tok varm direkt imorses... Så är det lagar man ett fel kommer nya! Jennie hämta mig efter jobbet och har vart där till nu. Har hjälpt henne med och möblera om och satt upp hyllor och så, Det är nämligen så att dom får en lurv valp imorrn :D Kulit! En Kuvasz på 8 veckor -sötnöt- Så nu är det valp säkert och finns plats för monstret att växa (y) Tänkte jag skulle börja städa här hemma och dona, men motivationen finns inte. Finns knappt till att ta hunden ut på promenad! Sånna dagar borde inte existera. Kaffe kanske gör saken bättre ? Om jag hade haft något hemma....  Ja går och lägger mig. Hare bra mina folowers! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Näjje... har du fått ett nytt jobb?? GRATTIS!! :)) Var? Det är du värd Ronja <3

Svar: TACK :) Ja precis, extraknäck är aldrig fel :)
Ronja Svensson

2012-10-16 @ 19:54:39
Postat av: Maria

Jaaa, men eller hur med tanke på allt - hoppas att det är bättre än ditt förra bara *hihi* Och med bättre menar jag ledningen då alltså ;)Kram!

Svar: A precis! inga mer sånna kärringar xD
Ronja Svensson

2012-10-18 @ 21:39:41
Postat av: Maria

*LOL* :)

2012-10-19 @ 22:21:27
URL: http://baramiaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0