Arg

Kan ju lika gärna blogga under tiden jag sitter och försöker stoppa blodet från Midas trampdyna :( på promenaden trampa han i glas "/ och jag var för seg med å reagera. Det blev inte djupt som tur var och han verkar inte ha ett dugg ont, men det hör ont i en mammas hjärta :'( Men ni är ju så jävla töntiga ni som kastar skiten runt er!! Å vill strypa er era as!! Annars gick jobbet fint idag, jobbade dock för snabbt så fick sitta och peta navel ludd i ett par timmar. Men nu vet jag tills nästa gång, Lungt och fint! Var förbi Jennie och Putte efter jobbet, visade några små tips å ha vid hans bus vid promenaderna och så. Det kommer bli en kanon hund :)Har tränat idag, skulle blitt en vanlig lång promenad, men vi körde kontakt, inkallning och ja allt på våran långid. Gött å kombinera två saker :) Ne nu får de ha slutat blö, min hand sover, Heeeeej heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0