Regn och rusk

Jag skyller på det enorma strömavbrottet som var igår, därför jag inte bloggat :] Var på klubben, det blåste glasbitar, det kändes så ivarjefall, stickade, kylande regn i ansiktet, underbart. Men det gick fint i övrigt, jag var perfektionist, påpeka på minsta lilla snedställning minsta lilla bruten kontakt. Känns som man blivit lite slapp på det, då det inte är lika hårt i Rallyn som i vanliga lydnaden. Men jag vill ju verkligen ha det lika bra i vilken gren jag än kör. Midas svarade bra, och i slutet på passet var vi back in the old days så att säga. ♥ Idag, lill lördag, ska till vetrinären med Nils, (Teddys kisse) Han är häning, jag hoppas det inte är allvarligt. Sen är det träning på klubben ikväll, hoppas på uppehåll! Sa jag föresten att jag hade införskaffat ny, riktig hundförarjacka? Det bästa köpet någonsin! undra om dom gör ansiktshuvor också? tjipp, tjipp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0