Motgångar

Jag ville verkligen inte gå upp idag, jag ville ligga i sängen med laptopen på magen och kolla på Film, behövde inte ens vara film, någon ointressant sida hade också gott bra. Motivation noll. Har kommit till det där stadiet då det känns som allt  står still igen, jag kommer aldrig framåt. Jag vill ha ett heltidsjobb med normal lön, jag kräver inte 30 papp i månaden bara normalt betald så man kan leva! Känns ibland som man kämpar förgäves "/ Men av att ligga hemma och deppa och inte tjäna ens småslantar blir man inte rikare av. Bara och bita ihop och köra på. Men ibland blir jag bara så trött. Har också ett "utvecklingsamtal" idag. Hade tänkt att stå på mig lite och inte pratas över denna gång, bra va ? Hujedamej. Annars idag ska jag fixa lite med niofyrafem och även träna hund. Hare bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0