Mina män kan

Glömde skriva igår att mitt bälte i bilen ville inte funka, det satt fast, verkligen bomfast. Det visade sig att det hade lösts ut som vid en krock, kanske blev något när jag var nära på å krocka häroma veckan. Iaf när jag kom kom hem igår från kursen, så hade älsklingen fixat och bytt ut allt... vadå lyx ? behöver inte ens be om hjälp, så jävla snällt. För det kändes jätte fel att behöva åka utan igår till Skara och tillbaka "/ Men nu är det säkert igen. tack babe ♥ Tillbaka till kursen, eller ja till innan då Ida kom hem med Gandhi :) Midas tyckte han lukta konstigt och ville hällst hålla sig på avstånd, jag tror han tycker det räcker med valpar nu, dom bara stix ;) Gick till planen och körde  igenom Midas. Idag gick inte alls fjärren eller halterna, fick gå tillbaka och stå typ 5 meter framför för det skulle gå, och fick förbereda halten långt innan.  Brall i benen var det inget fel på men han kanske igentligen var trött, fast i huvudet. Jag vet hur det är, inte lätt att behöva tänka ibland och så ofta. Men i övrigt nöjd, han är följsam och har kontakt till max! MIN HUND aj lav  ♥  Valparna kom och Midas fick sig en överaskning :D Novis var med :) ♥ Vilken lycka, och alla var så duktiga. (y) Dom har hittat sina knappar på hundarna och hundarna vill verkligen göra rätt! På Lördag ska vi alla ut på staden och ha miljöträning, ska bli kul :D Ne nu ska jag speda på här på jobbet, ikväll är det träning på klubben som gäller! Hej Hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0