Skrivkramp

Skrivkramp !! Har suttit och skrivet ner alla mina kontakter i telefonen på papper för hand, eftersom kontakterna inte går att lägga in i datan !! Sen ska jag sitta och lägga in alla kontakter för hand in i Iphonen, kom nu fan inte och säg att det finns andra sätt,  nu när jag redan gjort allt arbete, för då blir jag lite lack !! Kan tilägga tt det blev 4 A4 sidor, vad ska man med alla kontakter till, inte så man ringer eller smsar alla varje dag, inte ens några gånger per år :O Men känner som så, tänk ifall det numret kommer till andvändning !! A just det, hoppas jag vinner på det i längden ;) Ett helt ointressant inlägg i knew, men nu vet ni... Ronja har skrivkramp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0