Lyckan är enorm

Thjoho!! Träningen igår gick super  (y) Allt var gör kul tyckte han, energin var på topp! så här såg det typ ut:

Inkallning 4 ggr
pause
Hoppet i lydnaden 3 ggr
pause
Läggande under gång 4ggr
Linförhet - hela ettans program
pause
Apportering (med leksaken) 6 ggr
pause
Sen körde vi platsliggning 3 min! (y)

Min underbara lövly dog ♥ Nu är vi på väg framåt!! Skulle sedan köra Agility, men bestämde snabbt att inte göra det. Han var alldelsen för trött, skulle visa lite vänstersvängar för Nadine, för å få hjälp med fortsättningen på detta, men icke Midas var slut. I varje fall fick jag med mej lite tips så efter jobbet ska vi träna lite på det :) Skit kul när det går så bra, jag åkte dit med ett relativt dåligt humör, men det blev på topp så fort jag såg min glädjesridare på plan :D En klockren träningskväll (y) Å när jag kom hem hade min man lagat mat, och fixat The river :) (sista avsnitten) Så det var bara å sätta sig (y) Han är bäst! ♥ Idag är det en lika fin dag. Vi ska ha kundbesök här på jobbet dock "/ Tvingat på mig en skjorta så känner mej lite stel och ovan men det ska nog gå bra ;) Man lär ju uppskatta mjukiskläderna sen ;) Å Peter den saten åkte hoj till jobbet idag (så fusk) Vill ja och, men snart så :D
He om man skulle få något gjort ? Startar med frukost iaf :) tjing tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0