Kvinnodagen

Ja alla ni grabbar ni glömmer väl inte att det är kvinnodagen idag? :) Ge era kära lite extra uppskattning och kärlek (y) Ni har ju faktiskt alla andra dagar om året. Skämt å sido såklar :) I varje fall så är mitt fall, jag blir bortskämd varje dag av min Peter (L) Underbart (y)
Som sagt igår tränade jag och Midas Lydnad, bara lätta små inkallningar, kontaktövningar, å linförhet! Han var taggad till tusen, men kanske inte så konstigt, vilat väldigt länge nu. Det känns som motivationen är sakta men säkert på väg tillbaka. Måste bara se till att inte sätta för höga krav denna gången.
Idag är det vinterlandskap igen! Det kan väl ingen ha missat ? :D sicket jäkla gnäll det är på Facebook. Alla skriver samma, samma ;) Jag tyckte också att det kunde bli vår nu, men vad fasiken Midas älskart <3 Så jag får glädjas för hans skull (y) Ne du är det snart dax för frukost! Kanske ska sälja lite innan de. Hejråå och kör lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0